Gratis bezorging vanaf € 99,- | Bezorging van maandag t/m zaterdag | Wenst u een persoonlijke aanbieding? Neem dan Contact met ons op.

Winkel mogelijkheden

Manieren om te winkelen bij Radio Bakker Alkmaar:

In onze winkel

Tijdens de openingstijden bent u van harte welkom in onze prachtige showroom, Scharlo 19 in Alkmaar. De vakkundige adviseurs van Radio Bakker Alkmaar kunnen u adviseren en apparatuur demonstreren tijdens onze openingstijden

Telefonisch bestellen

Onze experts staan klaar om u telefonisch te helpen. Als u meer informatie nodig hebt voordat u een beslissing neemt, kunt u telefonisch contact met ons opnemen op nummer 072-5110370. Onze eigen experts zullen uw met alle plezier helpen tijdens onze openingstijden.

Online winkelen: Snel, eenvoudig en veilig winkelen

U kunt op de menubalk aan de bovenzijde per categorie ons assortiment vinden. Voor accessoires of uitbreidingscomponenten gaat u naar: Accessoires. Voor antwoorden op vragen over winkelen gaat u naar: Klantenservice. U kunt ook rechtstreeks naar de volgende pagina's gaan: Veelgestelde vragen over winkelen  Betalingsmethoden  Verzending en bezorging  retouren. Wanneer u op deze site winkelt, worden uw persoonlijke gegevens niet voor andere doeleinden dan uw aankoop gebruikt.  

Controleer voor u gaat bestellen altijd het webadres in uw browser: alleen op www.radiobakkeralkmaar.nl winkelt u écht bij Radio Bakker Alkmaar. In de beveiligde betaalomgeving maken wij gebruik van onze partner Sisow.

 

Hoe vind ik mijn product op RadioBakkerAlkmaar.nl?

Als u al precies weet wat u zoekt, dan kunt u de zoekbalk aan de bovenzijde van onze homepage gebruiken en bijvoorbeeld het typenummer invullen. Weet u dit niet, of bent u zich nog aan het oriënteren, dan kunt u gebruikmaken van de categorieën en subcategorieën waarin we ons uitgebreide assortiment hebben ingedeeld. Zo vindt u een LED TV onder 'Beeld en geluid', en een wasmachine onder 'Huishouden'. Wanneer u het complete aanbod binnen een productgroep, bijvoorbeeld LED TV's, in beeld heeft, kunt u de producten sorteren op merk (alfabetisch of omgekeerd alfabetisch) of prijs (oplopend of aflopend). Daarnaast kunt u de producten filteren met behulp van de handige filters aan de linkerzijde van uw scherm. Zo kunt u alleen TV's van een bepaald merk selecteren, of TV's met een door u geselecteerd beeldschermformaat. U kunt ook verschillende filters combineren. Elk product heeft een eigen pagina, waarop u foto's, een omschrijving maar ook alle belangrijke technische specificaties van het product vindt. Als u uw keuze bepaald heeft, klik dan op de button 'In winkelwagen'.

Hoe kan ik producten met elkaar vergelijken?

Twijfelt u tussen twee of meer producten? Dan kunt u ze eenvoudig met elkaar vergelijken door in het productoverzicht of op de eigen pagina van het product op 'Voeg toe aan productvergelijking' te klikken. U krijgt vervolgens een overzicht van maximaal 3 te vergelijken producten te zien. Wanneer u bovenin op 'Afdrukken' klikt, wordt deze overzichtelijke tabel afgedrukt.

Kan Radio Bakker Alkmaar mij helpen bij het maken van mijn keuze?

Bij Radio Bakker Alkmaar krijgt u altijd een vakkundig advies. Als u behoefte heeft aan meer informatie over een artikel dan u in de omschrijving en de technische specificaties op onze website vindt, kunt u altijd terecht bij de deskundige verkoopadviseurs in onze winkels. Wilt u lekker thuis blijven? Bel ons dan op telefoonnummer 072-5110370 voor vakkundig advies tijdens onze openingstijden.

Kan ik via de site van Radio Bakker Alkmaar een verlanglijstje maken?

Op radiobakkeralkmaar.nl kunt u eenvoudig een verlanglijstje samenstellen, dat u vervolgens via e-mail met anderen kunt delen. Klik hiervoor in het productoverzicht of op de eigen pagina van het product op de link 'Zet op verlanglijst'. Om van deze service gebruik te kunnen maken, dient u wel te zijn ingelogd. Heeft u nog geen account bij Radio Bakker Alkmaar? Dan kunt u zich gratis, snel en eenvoudig registreren.

Waarom moet ik inloggen en hoe kan ik mij registreren?

Voor een aantal persoonlijke services en diensten op maat verzoeken wij u in te loggen. Dit doet u via de link "account" rechts bovenin onze site . Als u nog geen account bij Radio Bakker Alkmaar heeft, dan kunt u zich daar ook registreren. Hiervoor vragen wij u uw naam en uw e-mailadres in te vullen en uw persoonlijke wachtwoord van minimaal 6 karakters te kiezen. Hierna kunt u met uw e-mailadres en uw wachtwoord inloggen. Het spreekt voor zich dat wij vertrouwelijk met uw persoonsgegevens zullen omgaan. Meer hierover leest u op de pagina Privacy.

Hoe kan ik op de website een product uit een Radio Bakker Alkmaar advertentie vinden?

De snelste manier om een product uit onze advertentie te vinden, is door het typenummer in te vullen in de zoekbalk, of door te kijken op onze actie pagina, die u op de voorpagina van onze site vindt, en daar op het product te klikken. De productpagina van het artikel wordt dan direct getoond.

Hoe bestel ik een product?

Als u een product in uw winkelwagen heeft geplaatst, daarbij een aflevermethode heeft geselecteerd en (optioneel en afhankelijk van het product) een of meer aanvullende producten of diensten aan uw winkelwagen heeft toegevoegd kunt u of verder winkelen, of uw bestelling definitief maken door op de rode button 'Bestelling afronden' te klikken. Als u nadat u verder hebt gewinkeld wilt afrekenen, kunt u rechtsboven in uw scherm op 'Uw winkelwagen' klikken. In beide gevallen doorloopt u vervolgens stapsgewijs de bestelprocedure.

Welke stappen doorloop ik in de bestelprocedure?

Als u de inhoud van uw winkelwagen gaat afrekenen en daarmee uw bestelling definitief maakt, doorloopt u 5  stappen. U kunt tijdens het bestelproces altijd terug door op een eerder tabblad te klikken. Wij adviseren u hiervoor geen gebruik te maken van de back-toets van uw browser. De 5 stappen die u doorloopt zijn:

  1. Winkelwagen.  Hier ziet u een overzicht van uw bestelling. U kunt deze nog wijzigen, bijvoorbeeld door producten te verwijderen, aanvullende diensten te wijzigen of toe te voegen.
  2. Bezorging. Hier kunt u kiezen tussen of bezorgen of afhalen in de winkel. De bezorgtijd en datum kan in overleg vooraf afgesproken worden. Dit geldt alleen voor de regio groot Alkmaar.
  3. Uw gegevens. Wilt u de factuur op een ander adres ontvangen dan het bezorgadres, dan kunt u nadat u het vinkje voor 'Ander afleveradres' invullen en daar het gewenste afleveradres invullen. Klik op de rode button om naar de volgende stap te gaan.
  4. Betalen. U kunt producten direct afrekenen met iDeal of met uw creditcard. Wordt uw aankoop bezorgd door de Radio Bakker Alkmaar Bezorgservice (omgeving Alkmaar), dan kunt u ook bij aflevering betalen (onder rembours). Voor uw en onze veiligheid graag liever bij onze bezorgers met PIN betalen, contant kan ook. Heeft u uw keuze gemaakt, dan vragen wij u te bevestigen dat u akkoord gaat met onze algemene voorwaarden. Klik vervolgens op 'Bevestig uw order' om naar de laatste stap te gaan.
  5. Orderbevestiging. In de laatste stap ziet u een overzicht van uw bestelling en kunt u uw order bevestigen. Vervolgens ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Meer informatie over bezorgen en afhalen vindt u hier.

Hoe kan ik betalen bij Radio Bakker Alkmaar?

Producten die u op radiobakkeralkmaar.nl bestelt kunt u op de volgende manieren betalen:

iDeal betalingsmogelijkheid bij Radio Bakker AlkmaarVia iDeal U betaalt direct vanuit de vertrouwde internetomgeving van uw bank. Dit is veilig, gemakkelijk en snel.

 

Visa betalingsmogelijkheid bij Radio Bakker Alkmaar

Met uw creditcard Op radiobakkeralkmaar.nl kunt u betalen met de creditcards van Mastercard en Visa.

 

Voor veilige online betalingen werken wij met onze partner Sisow.

Onder rembours (PIN) Maakt u gebruik van de Radio Bakker Alkmaar Bezorgservice (Alkmaar en omgeving), dan kunt u ook bij aflevering betalen. Voor uw en onze veiligheid kunt u bij onze medewerkers uitsluitend pinnen. Let op: veel banken hebben het bedrag dat u kunt pinnen gelimiteerd tot 2500,- per dag. Voor pinbetalingen van een hoger bedrag dient u vooraf contact op te nemen met uw bank.

 

Kan ik bij Radio Bakker Alkmaar in termijnen betalen of op rekening kopen?

Nee, zowel in onze winkel als op radiobakkeralkmaar.nl is het niet mogelijk in termijnen te betalen of op rekening te kopen.

Kan ik online betalen met mijn Radio Bakker Alkmaar waardebon?

Nee, helaas is het nog niet mogelijk om met onze waardebonnen online te betalen. Het tegoed op uw kaart is onbeperkt geldig en te besteden in onze winkel.

Wat doen wij met acties na uw aankoop?

Ziet u uw gekochte product tot 14 dagen na aankoop bij ons in een actie? Neem dan contact met ons op om samen tot een goede oplossing te komen. Alle op radiobakkeralkmaar.nl gecommuniceerde prijzen zijn inclusief btw.

Hoe ontvang ik een cashback of een gratis product bij mijn aankoop?

Regelmatig bieden wij producten aan waarop u geld terugkrijgt of waarbij u een gratis product ontvangt via de producent. In de meeste gevallen moet u uw aankoop daarvoor bij deze producent registreren. Tijdens de actieperiode staat de actie op onze website bij het actieproduct vermeld. Bij levering van uw product voegen wij een actiefolder toe met meer informatie over de betreffende actie. Als de actie verlopen is, heeft u meestal nog even de tijd om uw aankoop te registreren. Daarvoor kunt u terecht op de website van de producent. Een overzicht van lopende acties vindt u op onze speciale actiepagina.

Welke algemene voorwaarden hanteert Radio Bakker Alkmaar?

Op aankopen in onze winkel zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Voor aankopen op radiobakkeralkmaar.nl conformeren wij ons aan bij de voorwaarden zoals die zijn opgesteld door Thuiswinkel.org. Daarnaast hanteren onze service partners voor reparaties in en buiten de garantie de voorwaarden van Uneto-VNI. Wilt u weten waar u aan toe bent? Klik dan hier om de voorwaarden te bekijken.